Kausisuunnitelma

TiPS vastuuvalmentaja tekee kausisuunnitelman joukkueen 2. valmentajan kanssa.

Kausisuunnitelmasta on käytävä ilmi tavoitteet kaudelle, keinot tavoitteisiin pääsemiseksi sekä harjoitus- ja kilpasuunnitelma. Joukkueen tapahtumat tulee myös kirjata kausisuunnitelmaan. Kausisuunnitelmaan pohjan saa seuran valmennuspäälliköltä.

Kausisuunnitelman lisäksi ja siihen pohjautuen, vastuuvalmentaja suunnittelee yhdessä muiden valmentajien kanssa harjoitusviikon rakenteen. Harjoitusviikon rakenteessa on viikon jokainen harjoite pilkottu osiin. Esimerkki:

Ma: Lämmittelyt 15´, Tekniikka-taito-osio (kausisuunnitelman teemasta) 20´, peliosio 1 (kausisuunnitelman teemasta) 20´, peliosio 2 (kausisuunnitelman teemasta) 20´.

Ti: Lämmittelyt 15´, Fysiikka 15´, Peruspelaamisen harjoite 1v1 10´,  peruspelaamisen harjoite 2v1 ja 3v2 25´, pienpelit 25´.

Valmennuslinjauksesta löytyy osaamistavoitteet jokaiselle ikäluokalle. Kausisuunnitelman on hyvä pohjautua valmennuslinjaukseen ja sen osaamistavoitteisiin.

FANIKAUPPA

Tue seuraa ja pukeudu tyylikkäästi!​