Viestintäsuunnitelma

Tikkurilan Palloseura ry on Suomen mittakaavassa iso jalkapalloseura. Vuonna 2018 tehdyn markkinatutkimuksen mukaan suomalaisista aikuisista jo 17 % eli noin 770.000 henkilöä tuntee seuran vähintään nimeltä. Sen lisäksi, että seura tavoittelee prosenttiluvun kasvua, kiinnitetään erityistä huomiota siihen, miten ja minkälaisena suomalaiset seuran tuntevat.

Yhtenäisen viestinnän varmistamiseksi seuran hallitus on laatinut viestintäsuunnitelman, joka selkeyttää seuran viestintää ja luo yhtenäiset pelisäännöt seuran sisäisestä ja ulkoisesta viestinnästä. Seuran viestinnästä vastaavien tahojen seuran hallituksesta yksittäisen joukkueen käyttöoikeudet omaavaan henkilöön tulee noudattaa näitä ohjeita. Myös vapaaehtoisten SoMe-aktiivien, jotka viestivät Tikkurilan Palloseuran nimeä tai tunnuksia käyttäen tulee noudattaa näitä ohjeita.

Viestitään aktiivisesti ja positiivisesti – yhdessä olemme enemmän!

Aloittava ikäluokka 2015 syntyneet

joukkueToiminta

alkaa

Yli 20v ja futishammasta kolottaa?

AIKUISFUTIS

taidoilla ja kunnolla ei väliä (vielä)



LIITY
JÄSENEKSI!

Tule mukaan tukemaan suomalaisen jalkapalloilun tulevia lupauksia, nauti jäseneduista ja saa ilmainen sisäänpääsy edustusjoukkueiden otteluihin.

Tule mukaan!

TIKKURILAN PALLOSEURA

JALKAPALLOA VIHREÄLLÄ SYKKEELLÄ!

FANIKAUPPA
AUKI

Tue seuraa ja pukeudu tyylikkäästi!

Tuotteita ennakkomyynti hintaan!