Tikkurilan Palloseura tunnetuimpien brändien joukossa

TIKKURILAN PALLOSEURA TUNNETTUUS

  • 17 % koko suomen aikuisväestöstä (18+) sanoo tuntevansa Tikkurilan Palloseuran vähintään nimeltä. Tarkoittaa noin 770.000 suomalaista. Pääkaupunkiseudulla asuvista 26 % tuntee seuran.

Vertailua:

  • 15 % suomen aikuisväestöstä (18+) sanoo tuntevansa Vantaan SM-hiihdot vähintään nimeltä.
  • 15 % suomen aikuisväestöstä (18+) sanoo tuntevansa Extreme Run:n vähintään nimeltä.
  • 9 % suomen aikuisväestöstä (18+) sanoo tuntevansa Vantaan kaupunginmuseon vähintään nimeltä.
  • 9 % suomen aikuisväestöstä (18+) sanoo tuntevansa Vantaan Ducks:n vähintään nimeltä.
  • 8 % suomen aikuisväestöstä (18+) sanoo tuntevansa VJS:n vähintään nimeltä.

TIPS MEDIASEURANTA 2018
Mitattavat mediat

TV-NÄKYVYYS (Kotimaiset vapaat kanavat, YLE 1 & 2, MTV, Nelonen, Yle Fem)
TV-aika 0:03:00
Kumulatiivinen katsojamäärä (1000-luku) 2 267
Esiintymiskerrat, 5 kpl

PRESS-kuvamäärä (Maan päälehdet, TOP 20: suurimmat kärkimedia lehdet + IS & IL)
Kuvamäärä, 12 kpl
Mediatila 260

WEB (Tavoittavimmat WEB-sivustot, Yle.fi, mtv.fi, hs.fi, iltasanomat.fi, iltalehti.fi)
WEB-kuvamäärä
Kuvamäärä, 0 kpl


Tutkimuksesta:

  • Jatkuva tutkimus tunnettuuden seurantaan.
  • Tutkimusajankohta: 1.1-31.12.2018
  • Haastattelut tehdään SSI:n Internetpanelin kautta (Survey Sampling International/Esomar-ohjeistus)
  • N=330/kuukausi/4000+/vuosi
  • Otos vastaa sukupuolen, iän sekä asuinalueiden osalta Suomen väestörakennetta pienoiskoossa (+18 vuotiaat)