TiPSin kannattajille räätälöity asuntolainatarjous

Katso video 👇👇

TiPSn pitkäaikaisena kumppanina tarjoamme nyt junioreiden perheille räätälöidyn asuntolainatarjouksen*. Lisäksi lahjoitamme jokaista Aktiaan siirtyvää asuntolainaa kohti 100 € siirtyjän omalle juniorijoukkueelle. Pyydä lainatarjous nyt heti ja päivitä asuntolainasi vastaamaan nykyisiä tarpeitasi. Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Tunnusta väriä missä ikinä liikutkin!

Aktian asiakkaana sinulla on mahdollisuus hankkia Mastercard -kortti kannattamasi seuran väreissä. Korttisi käy maksuvälineenä kaikkialla maailmassa.

Katin Kauneuskulma TiPS – kumppaniksi!

Erikoisosaamisena iho ja ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi Katin Kauneuskulma on ihonhoidon asiantuntijaliike; olemme palvelleet asiakkaitamme jo 30 vuotta. Tarjoamme erikoishoitopalveluja, -tuotteita ja ammattilaisratkaisuja ihonhoitoon. Meiltä myös

YRITYSVAIKUTTAJA!

Tule mukaan tukemaan Tikkurilan Palloseuran toimintaa ja sen tekemää nuorisokasvatustyötä.
Pienikin panostus on suuri!

Tule mukaan!

TIKKURILAN PALLOSEURA

JALKAPALLOA VIHREÄLLÄ SYKKEELLÄ!

FANIKAUPPA