Uuden puheenjohtajan terveiset

Hei tipsiläiset,

Seuran edustusjoukkueet pelaavat ensi viikonloppuna 25.-26.5. Tikkurilan urheilupuistossa seuraavasti:

– Miesten edustusjoukkueella on peli HIFK/3:sta vastaan perjantaina 25.5. klo 18. Miehet pelaavat Kolmosessa; ovat lohkonsa toisena. Tavoitteena on nousu Kakkoseen. Voitto tästäkin pelistä olisi siis tärkeä. Ennen peliä ja puoliajalla bändi lisäämässä tunnelmaa.

– Naisten edustusjoukkue pelaa liigaa, ja vastassa lauantaina 26.5. klo 16 on kivikova PK-35 Vantaa. Tämä on TiPS 60-v juhlavuoden juhlaottelu (miehillä juhlaottelu VJSa vastaan on syyskaudella; tästä lisää lähempänä tarkemmin).

Nyt kaikki mukaan em. tapahtumiin kannustamaan edustusjoukkueemme voittoon. Ostamalla miesten ottelussa kannatuskausikortin (15€) ja naisten ottelussa kausikortin (30€) tuette edustusjoukkueiden toimintaa. TiPS:n junioripelaajat pääsevät otteluihin ilmaiseksi seuran varusteet päällä.

PK-35 Vantaan kannattajia on varmasti tulossa paljon paikalle. Lisäksi, Kingit (HIFK:n faniklubi) on kutsuttu miesten peliin. Eli pidetään yhdessä huoli siitä, että molemmissa otteluissa tekiksen katsomo on täynnä TiPS:n kannattajia TiPS:n väreissä! Eli kaikki mukaan!

Itse olen paikalla molemmissa otteluissa. Tulkaa juttelemaan: keskustelen mielelläni futiksesta ja kuulisin mielelläni kuulumisia eri joukkueista, missä tunnelmissa kevätkausi on käynnistynyt.

Nähdään siis ensi viikonloppuna!

Futisterveisin,

Juha Jylhä